Jag bara bor i en innerficka på en uniform!

Sommar med Göran!

Nu har jag varit på en spontan söndagsbio på en tisdag tillsammans med Sarah-Lara och Sofia. Det blev ju den länge omtalade Sommaren med Göran som vi egentligen skulle sett när den släpptes men... Eftersom tiden inte räckte till så att säga så fick det bli nu. Bättre sent än aldrig.

Sen ringde en pojkvän förut och berättade att han inte var i Stockholm. Det skulle ju leda till att det var rätt onödigt för mig att åka dit i morgon för att hälsa på honom. Om han inte är där alltså. Men under samtalets ungefärliga 1 timme och 40 minuter så han allting ändra sig. I stället fick han permission som ledde till att han kommer hem i morgonbitti! Kan det bli bättre? Så är han hemma till torsdag eftermiddag.
Bara Sarah och Sofia vet ungefär hur glad jag blev när jag fick smset om den där tjejen som han visste skulle få träffa de där killen i morgon eftersom han lämnade "Kalle" tidigt i morgonbitti (eller väääldigt sent i natt?) och styrde kosan mot Motala.
Glad är det minsta jag kan säga.
Lycklig är inte heller för att överdriva!

Hörs om några dagar igen då. He. Alltså. Det är ju bättre att säga som det är  -  jag kommer ju inte ha dit att uppdatera här! Hörs!

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback