När mamma är glad - är jag glad.

Se på faen. Idag mår jag ju rätt okej ändå. Kan bero på att jag sov till halv ett och att jag faktiskt kommit igång lite idag. Hade ju lovat min mamma att diska (eftersom det var stort, långsamt strömavbrott här igår) (och nej, vi kan inte diska när det är strömavbrott, jag visste att du skulle reagera på det. Förresten kan vi inte ens köra bil, inte koka vatten och inte föna håret) så nu har jag kirrat det. Jag hade också lovat att jag skulle dammsuga hela huset, sagt och gjort. Kirrat och klart. Check.
Nu har jag "bara" mitt rum kvar. He. Det är inte så bara. Det är ungefär sju maskiner tvätt och tre påsar skräp kan jag tro.

Meen. Man ska inte hänga läpp för det, för det finns alltid de som har det värre.
Igår postade jag mitt brev, i natt när vi åkte förbi stationen så hämtade posten mitt brev och nu är det på väg till adressenten. Fest!

Hörs sen då. Jag funderade faktiskt en snabbis på att åka och rida idag. He. Nu ska jag inte ta vatten över huvudet.

P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback