Nu får det banne mig vara slut!

Aaa, alltså. Såhär ligger det till.

Två av mina riktigt nära vänner har dumpat sina boyfriends inom en väldigt short amount of time. Två "bekanta" har också blivit dumpade/dumpats under den sista veckan. Alltså fyra stycken i min omgivning har blivit singlar, ellet åtta stycken - beroende på hur man ser det.
Nu har Egoina också blivit dumpad.

Vart är vi påväg?!

Oskar svarade sin mormor:
- Nae, vi är tillsammans fortfarande och är rätt lyckliga ändå. Och du, förresten. Vi väntar vårt andra barn!

Nu får det alltså vara slut på't. Att göra slut alltså. Tvivalen.

Nu ska jag göra mig i ordning för att åka in till tandis (som jag inte riktigt pallade trycket för förra tisdagen, hehe) och sen åker jag hem och väntar på att posten ska komma och sen blir det en sväng till Mazarinne innan jag åker till Motala. Jag ska inte rida idag utan tänkte faktiskt longera. Det behöver Skruttan.

Hörs då - och inga mer brejkups.

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback