Packat å klart

Det är så det känns nu. Jag har packat alla mina saker som jag ska ha med mig, de ligger i fina högar mitt i rummet. Precis så som jag alltid gör när jag ska åka utomlands.
Evelina beskrev att hon var väldigt nervös och pirrig. Jag minns förr när jag var mindre och man fick pirr-känslor från den dagen man beställde resan tills dess att man var hemma igen. Det är synd att ingenting känns som när man var liten, mer än lördagar och man faktiskt som vuxen också får gå lös i godisaffären.

Men hur som hellst.
I morgon har jag väldigt många grejer jag måste försöka fixa och komma ihåg.
- Betala räkningar
- Köpa brevpapper
- Fixa halsbandet
- Tvätta
- Växla pengar
- Rida
- Träffa pappa
- Packa ner allting i väskan
- Måla naglarna
- Packa handbagaget
- Fixa en present

Ja, allt måste kirras innan jag åker, vissa saker är ju baggisar men andra kräver lite mer energi. Som den sista. Jag måste försöka hitta ett noshörningsbarn, sockervadd och fluffiga moln. Silke krävs också. Men vi får se. Det kanske funkar.

Nu är det nattinatt, tidigt för en gångs skull!
P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback