Shukling

Igår bestämde sig visst mitt internet för att lägga av. Om sanningen ska fram så blev jag riktigt frustrerad. Svordomar flödade ut ur mitt annars ganska välsorterade ordförråd. He.
Jag skulle ju ha myskväll med mig själv eftersom jag igår höll på att bli sjuk (och idag är sjuk) så när jag hade bunkrat upp med macademia(stavas?)nötter, physalis, kinapuffar och ramlösa och skulle slå på tv:n så funkar inte ljudet och bilden skiftar i rött. Jag löste problemet, det visade sig bara vara lite förstoppning i ljudkabeln, lite dåligt ljud som hade fastnat, men datorn fick jag däremot inte bukt på.
Nu när jag startade den fungerar den utan problem. Det är tacken.

Men, i vilket fall så är jag som sagt en liten sjukling idag. Vaknade vid elva, åt frukost och gick och la mig igen. Vaknade halv två, helt genomsvett så det var bara att hoppa in i duschen. En panodil på det här och det känns faktiskt helt okej. I kväll ska jag titta på Martina när hon tränar, hoppas på att det inte regnar. Sen åker jag till pappa. I morgon har jag, som vanligt känns det som, inga planer mer än att jag ska laga mat hemma åt mamma och Henke. På fredag kanske vi åker till Göteborg - men det är sånt som märks. Vore kul att träffa vännerna och få komma bort och låta tiden flyta förbi obemärkt för en stund.
Blev lite låg igår när O berättade att han hade permission onsdag, torsdag men var tvungen att gå vakt, han hade alltså fått komma hem annars.

Nu ska jag ta tag i mitt liv igen. Tvättar gör jag för fullt men det sura är att man kan bara ha tvätt- eller torktumlare igång inte båda två. Proppen gick två gånger igår, he.

Hörs då.

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback