Sjöbergssons trafikskola

Jasså, här sitter jag tio över två en torsdagsnatt och samlar saliv  ett glas. Mycker mer lajbans kan man knappt ha, eller? Eftersom min hals alltid, verkar det som i alla fall, blir värre "fraaammåt natten", likaså nackontet, så står det ett äckligt glas på nattduksbordet. Orka svälja liksom.

Hemma hos Sofia i Varv så var det film som gällde. Film, natchos, chips och kinapuffar (som jag tackar Viccan för att hon köpte, cravings...). Innan själva filmen och innan själva ankomsten till Sofia så valde Sarah och jag att ha lite körskola. Det är väl ingen som märker mitt ute på Östgötaslätten?
Vi hittade dragläge, växlade till tvåan (!), lärde oss motorbromsa och tuta-ruta-fläkt. Nu är hon snart fullärd. Det är alltså mig hon ska tacka när körkortet trillar in om två veckor. He.

Annars då. Ingenting. I morgon blir det såååå slappt fram tills eftermiddagen då Martina, Maria och jag åker och rider Mazarinne. Inte alla, inte samtidigt. Maria ville följa med och Martina tvingade jag att följa med. Alltid roligare med sällskap och Mazarinne är ju inte nådigt bortskämd med uppmärksamhet så det blir att pyssla ordentligt i morgon.
På lördag blir det Liseberg med Viccan, Nina, Sofia, Sarah, Maria, Evelina och kanske Hanna och Becca. Vore ju trevligt om inte annat. Har inte halsen gett sig är det värre.

Hörs mer i morgon då.

Nattinatt och p

Kommentarer
Postat av: ive

nej jag ska inte med...nej nej :(

2009-08-14 @ 13:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback