Streeesss

Jag har som små loppor i hela kroppen.
Min garderob bara spydde ut allt innehåll på mitt golv och det resulterade i en stor hög med grejer som måste sorteras. För tillfället kan man hitta allt från smutsiga underkläder, pesto, varma koppen, handkräm, 5 sorters nagellack, våtservetter, öronproppar, nya strumpor och nagelfilar på mitt golv. Allt i en salig röra.
Egentligen är inte skillnaden så stor från innan, bara det att det är lite mer grejer.

Jag behöver hjälp dessutom.
I mitt brev idag fick jag med en liten, liten sten. Stenen ser ut som ett hjärta och jag vill alltid bära med mig mitt hjärta. Jag skulle vilja göra ett hål i den och ha den på en kedja runt halsen och då kommer frågan -
Vart kan jag få hjälp med att göra ett hål i en sten?
Har ni några bra förslag var vänlig kom med dem.

Nu åker jag till Flinet och planerar. Överlämnar biljetten så den är i "säkra händer" fram till resan.

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback