Whaiting up for you all night




Vakna till den här låten är bara helt okej alltså. Hemma hos pappa finns det alltid frukost, till skillnad från Brinken, så nu är jag vaken. På riktigt. Men jag funderade faktiskt på att hoppa in i duschen eftersom mitt hår ser ut som en rejäl naturkatastrof, flötigt och dant och sen vidare mot Vadstena för att åka till jobbet. Eller. Gamla jobbet. Hälsa på alla pensionärer igen. Jag lovade ju liksom.

Sen har jag ingenting mer på schemat idag, känns lite off faktiskt. Helt okej känns det inte i kroppen om jag ska vara riktigt ärlig men jag kan inte göra mycket åt det. Jag kan inte trolla så det får visst vara så här fram tills nästa gång. Jobbigt. Jag kom på att jag har en sak till att göra idag. Jag ska skriva ett brev!

Hörs då!

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback