Ynkling

Jag upptäckte att det inte bara var rumpan jag slog i när jag föll av. Även vänsterfoten gör ju ont och då är det inte lite sådär på en höft ont utan jätteont!

Men i alla fall.
Sarah och Frida har varit här och vi myste till det med lite mat och chirre. Frida åkte till sin loverboy i Linkan och Sarah åkte hem för en stund sedan. Nu är det bara jag och Filippa kvar. He. Vi har nämligen en hund här på besök. Hon skäller och jag säger "Tyyyyyyst!" för resten sover.

Jag tror, för att kunna bota min sargade kropp, att jag ska hoppa i säng snart. Är inte speciellt trött men det blir man väl i och för sig aldrig längre.
I morgon är det fest igen men enbart eftersom det verkar bli sista måndagsklubben för vår del. Hör av dig om du ska med. Jao!

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback