Aee, lägg av.

Det är någon som dillar persjilja med mig. Ärligt talat.

Jag sitter fortfarande i pyjamasskruden i sängen. Rullgardinen har jag inte heller dragit upp än och jag inbillar mig nog inte bara att det ser ut som skit här inne. Att även jag ser ut som skit. Det är nog bara fakta.

Blev en sväng på stan med Sofia igår och hennes kompisar. Kompisarna tappade jag bort ganska snabbt men på Texas fann jag en Tove och en Hanna. Där stannade jag en stund eftersom en helt uuuunderbar trubadur spelade. Helt insejn. Så bra. Jag smälte ju såklart.
Sen blev kvällen rätt sen, eller tidig. Det beror ju på hur man ser det. En tidig morgon eller en sjukt sen kväll. Runt halv sex var jag nog hemma igen. Helt klart värt.

Men idag då? Jo, jag borde försöka ta mig en repa på stan. Hämta min bil. Åka och handla. Åka till systemet. Det är mycket jag borde göra innan klockan tre eftersom allt stänger då. I kväll borde jag dessutom gå på släktträff och födelsedagskalas. Det bästa är ju att det brukar finnas mat då. Är det firre får jag ju pizza som vanligt.

Men nu kanske man ska ta tag i sitt liv, eller så väntar jag tills Tove ringer. Efter handbollen alltså. Åhhh....

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback