Bitterfittan i mig

Lustigt va? Förra året bestämde jag mig för att julmust smakade perkele. Det var skitäckligt och bittert.
I år har jag säkerligen redan hunnit svepa 4-5 liter. Själv! Ibland undrar jag ju hur hjärnan fungerar alltså.

Och sen en annan sak som jag för länge sedan bestämde mig för att det smakade äckel-päckel, det är mammas Uncle Bens kasler-grej med ris. Tvi valen alltså, helt seriöst. Det smakar inte gott någonstans och gissa vem som suprise:ar mig med det när jag kommer hem, hungrig som en varg? Jo, älsklingsmammsen!
Men som hon sa, det är ju ingen restaurang...

Hos Sofie var det i alla fall myspys, som väntat. En liten inflyttningspresent från mig fick också följa med dit. Himla nöjd måste jag säga. Våfflorna satt och precis där de skulle efter mina 40 längder i simhallen och 25 minuters elektriska sol. Mitt in the prick!

I morgon är det 1,5 timmes jobb på morgonen, lunch i Stavis och då ska jag unna mig själv någonting underbart gott. Sen ska jag rida Doris och Ebba innan jag åker med Mazarinne till Mjölby halv ett. Fast vänta nu. Hur fan ska jag få ihop det här? Lunchen kommer bli jättetidig! Meh, aja.
Efter träningen så ska jag till frissan vid 16:30 och träffa Tove för en fika. Jag menar, jag kan inte ha en bättre fredag framför mig.
Kvällen bjuder förhoppningsvis på lite kalas!

Hörs då?

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback