Det kan ju alltid bli värre

Kallt, jävligt och otroligt soligt. Det är min sammanfattning av dagen. Nejvars, det har faktiskt varit helt okej. Stallet på förmiddagen, lunch i Stavis, jobb 3-6 och gymmet efteråt. Två hästar plus gym, helt otroligt. För tre år sedan hade jag varit död redan efter att ha sadlat första hästen.

Jobbade ju också. Gick okej. Eller, nä. Ärligt talat gick det åt pipan tack vare trillingarna. Jag kan inte stå ut! Hot om att ta livet av mig och vassa saker där de inte borde vara gjorde mig skitförbannad. Det fick gymmet smaka på, arg var jag!

Nu är det lite Greveholm sen sova. Jag har fullt upp i morgon, då menar jag verkligen fullt upp! Stallet, lexikon, lunch, fika och gym. Ah?! Hur ska jag få ihop allting. Men en sann snäll kompis är jag i alla fall!


P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback