Didn't we almost have it all?

Jobb idag. Från 13:30-16:30. Kallt. Väldigt kallt. Långtråkigt. SJUUUKT långtråkigt. Men nu är jag hemma i Stavis igen. Glada besked gör mig glad. Jag tycker om min lilla pappa!
Snart ska jag tappa upp ett bad, dricka glögg, lyssna på i-poden och äta godis. Det kan inte bli mer rätt. Jo, det kan det men det kan vara skönt att få sakna ibland också. Fast bäst är det nog ändå att vara saknad...
Då känns det mer när man verkligen ses.

TÄNK DÅ den dagen jag får träffa Katt-Anna igen! Då kommer det kännas som hundra år sedan. Jag saknar min Anna. Tror allt att jag ska ringa henne snart. Känns som att vi har lite att prata om.


Som sagt, nu väntar ett varmt bad och myspys därtill!

Simma lugnt alla fina fiskar.

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback