Duh, duh, duhwh!

Det snöar! För er som inte varit ute i det kalla vädret kan jag informera om att snöflingorna är stora som tefat och täcker nästan hela mig. Doris var måttligt road av snön och hoppade mest runt och fjantade sig. Mazarinne lät som en drake hela ridpasset. Vet inte om det var snön i näsan som kittlade.

Nu är jag hemma och har ätit lunch och ska åka till jobbet. Idag tänker jag inte stå och vänta ens en ynka sekund på att bli insläppt så jag åker inte förän halv, då jag egentligen skulle börjat.
Undra vad jag ska sysselsätta mig med idag på jobbet. Kanske ska försöka leta fram ett par termobyxor innan jag beger mig? Lite pulka kanske?

Hörs då!

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback