En helt vanlig fredag

Lunchen ligger i magen och champinjonerna är kvar på tallriken. Konstigt att man åker och köper svampen för att ha i såsen och sen äter man den inte i alla fall. Jag är ju rätt rolig, men det visste vi ju redan.

Kvart i 12 har jag räknat ut att jag måste åka om jag ska hinna styra med allting innan träninge med Mazarinne. Doris ska gå ett pass på vallen och Vilma var tydligen friskus idag så jag slipper rida Ebba. Efter stallet är det bara hem fortare än fortast och duscha innan jag åker till frisören.

Efter det så tror jag att jag kan ha planerat in en dejt med Tove, fast det vet man inte riktigt. En fika hade ju suttit på sin plats i sådanna fall. Om inte annat kanske jag överaskar Fluff på Musikcafét i kväll. Jag får se.

Hörs då. Stallet nästa.

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback