Färgglad clown sökes

Söndag igen då. Veckorna bara springer förbi nu. Det kanske är för att julen närmar sig också?

Igår var vi inne i Linköping. Ett helt gäng tjejer blev vi tillslut och hem kom jag med blod på tröjan, papper i näsan och ont i hela kroppen. Det låter väl som en lyckad kväll? Haha.

Ur sängen var jag orubblig fram till halv fem idag. Jag var nere och kissade en gång på förmiddagen sen minns jag inget mer. Nu på kvällen gjorde Sarah, jag och Sofia (sedvanligt söndagsmys!) lite pastasallad och päron i ugn med after eight på. Looovly.
Eftersom Sarah blivit vuxen, klippt sig och skaffat jobb så kunde de inte stanna så länge. Redan vid 8-hugget åkte brudarna hem och nu har jag Lill Lindfors låt Rus på huvudet. "Mitt hjärta har en frusen inneboeden med pajat självförtroende som inte mår så bra" men jag antar att det är så bara för att det är söndag. Inuti mig brukar en färgglad clown jonglera och hjula runt men han verkar ha tagit the day off. Känns ju skit när man verkligen behöver honom.

Tove skulle kommit hit också. Tove är hemma fortfarande. Dåligt.

Efter att ha tagit en repa på gitarren så ska jag nog hoppa ner i badkaret och vidare till sängen. Länge sedan nu som jag sov hos papochulu.

P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback