Fest i kväll igen, livet ÄR en fest.

Sjukt vad bakis man kan bli av lite vin, ni! Men nu har jag gjort stan och inte bara ett armband utan även ett par HÖGA skor fick följa med hem. Måste bara försöka hitta ett par party-feets tills i kväll för annars vet jag vem som grinar illa pga fötterna.

Egentligen borde jag power-nap:a lite alltså, i och för sig lever jag i en konstant power-nap idag. Haha. Det kan inte bli mer sovandes än så här. Men själv tycker jag att jag är så himla rolig när jag är bakis. Jag skrattar ju inte tillsammans med mig, jag skrattar åt mig själv. Det gör de andra med men, vatusan. Jag bjuder på det!!

Hörs i kväll igen då. Jag är fett taggad. Ska bara ta en panodil.

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback