Julaftonsdagen idag

Efter allt julstök som har stressats i dagarna så kunde jag kliva upp helt lugn i kroppen i morse för första gången på en vecka eller två.
07:21 vaknade jag och klockan ringde halv åtta. Då blev jag upp, åt frukost och drog på mig ridkläder och drog mig iväg till stallet. Där ställde Mia till med julfrukost i stallet och vi var väl säkert 20-25 personer och 6 hästar, 4 hundar och två kaniner. Jag han rida Doris men tänkte att Mazarinne fick vila idag.
Nu är jag hemma igen sedan en halvtimme tillbaka. Nu äter jag min tredje frukost idag och funderar faktiskt på att power-nap:a när mamma och Henke tar en prommis.

Än så länge är det dessutom bara lampor i granen, lampor och en ängel så det måste väl fixas så småningom också. Väntar nog på Ville & Moa.

Kramis och Jul-pussis till er alla!

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback