Måndag morgon, när du vaknar... Blablabla.

GÄÄÄÄSP.

Blev väckt av Sarah vid nio-snåret så är helt borta i huvudet. Hela natten har jag funderat på varför det låter som jag har råttor och möss i mina väggar. Egentligen var det fönsret som var öppet och rullgardinen som lät. Så logiskt. Men jag tror fortfarande det finns råttor i väggarna.

Nu tänkte jag åka in till Nautilus när jag ändå är uppe så här tidigt. I kväll är det dressyrträning med Mazarinne, närmare bestämt 18:00 i Tollstad. Innan dess ska jag rida Doris och putsa alla saker också. Jag vet ju att jag kommer komma hem missnöjd i kväll (bra inställning va?) men det beror mest på att hon är låst likt ett kassavalv i sin högersida och jag vet inte hur jag ska göra för att det ska bli bra.

Berlina kommer hem onsdag och jag jobbar torsdag, fredag. Men jag menar, bättre planering går ju inte hitta?

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback