Sonika en helt vanlig fredag

Vanlig och vanlig är väl kanske att ta i men ändå.

Stallet gick okej, Mazarinne var galen och elak så det var liksom inte förgäves.

Träffade Tove och Hanna en sväng på stan nyss. Mysiga tjejer det där. Köpte mig några klädesplagg också men letar fortfarande efter de där ultimata leggingsen så det fick inte följa med några hem.

Nu har jag en såndär jobbig klump i magen som jag fick på stan förut. Samtidigt sprudlar det av vårkänslor i kroppen och hur jag ska förklara det vet jag inte riktigt. Det är bara det att den jobbiga klumpen väger tyngre än alla gröna ängar, björkmusöron och tulpaner i världen nu. Även liljekonvaljer är överskattat.

Men det är väl bara öppna dagboken och föra ner allting där, rysta på sig lite, sucka och ta ett djupt andetag, för att jag vet att det känns bättre då.

I kväll hade jag hoppats på utgång med Martina och dem men nu verkar det inte bli så after all. Får se i fall Tove och Hanna taggar till lite. Har ju mitt vin nu så det är ju bara att "go for it".

Hörs igen i morgon, snuttetussar

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback