Baugetter, bakpotatis och chokladmuffins!

Tokhårt överkroppspass på gymmet idag med hela 9 kg på maskin 7A, så det så.

Men annars på dirren efter gymmet så åkte jag till stan och träffade Sarah och Marre. Senare kom också Hank så vi festade till det lite på Med eller Utan med lite baugetter och någon bakpotatis sådär. Träffade även Sofia G som jag inte sett röken av på hur länge som helst. Skönt att veta hur hon mår nu och sådär.
Sen skickade Jennifer ett "jag-vill-ha-lunch-sällskap"-sms så då var det bara att förpassa sig till Hugo (som inte dög för någon av oss idag) och sen hamnade vi tillslut på Lilla Hem. Med en chokladmuffins. Nu får jag fan ta och börja dra in på sötsakerna. Det börjar spåra ut, så att säga.

I morgon blir det lite ridning tror jag och lite Malin på kvällen.
Nu ska jag tanka Bettan och åka till pappa. I kväll blir det lite gitarrspel. Kanske ska träna in ett nytt ackord eller två. Suuuug.

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback