Bloggfika?

Nu börjar tröttheten skölja över mig men ännu ska jag inte vila ögonen. Jag har mycket kvar att uträtta idag, måste bland annat ta reda på min beställningsorder tills i morgon för att överlämna.

Fikade med Sarah och Anna vid 6-snåret och, som alltid, diskuterades viktiga livsfrågor samt vilket tvprogram man ska ägna småtimmarna åt i natt. Ett brett spektrum, så att säga.
Men Anna frågade också "Är det inte jobbigt att blogga?"
Jag svarade anna genom att säga att jag inte skulle blogga om jah fann det jobbigt, jag skulle heller aldrig blogga om jag inte fann ett nöje i det. Jag gillar min blogg. Jag måste nog säga att min blogg är den bästa av alla bloggar. På mitt sätt. Sen har man förebilder och idoler även i bloggvärlden men de tar vi upp en annan gång. Någon som jag nämde för Anna gav min inspiration var Egoina. Här, Anna, finnas alltså länken. Det är bara att gå in och kika! Lämna en kommentar om vad du tyckte sen också. : )

Nu är det Top Model, som Anna redan har avslöjat slutet på.

P

P.s

Spyflugan jag skrev om i ett P.s häromdagen har kolat vippen. Han ligger numera med benen i vädret på min skänk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback