En proppfull dag

Med en hungrig katt som väckte mig så är jag nu uppe. Ska äta frukost, greja lite och packa träningsväskan sen åker jag iväg till gymmet och träffar Malin. Skööönt att slippa träna själv idag! Sen var snacket om att vi skulle göra något att äta. Deet tycker jag låter helt fantastiskt.

Sen är det full rulle hela dagen. Vid 15 hämtar Sofia mig så ska vi åka till Bollen. Kl 17 ska jag vi hämta Martina och åka till stallet. Kl 18 ska vi vara på Nyrk. Kl 19 kommer vi hem igen. Sen åker jag till pappa efter att ha curlat Martina och hästen hela kvällen. Då ska jag fundera ut något som pappa ska köpa till mig att äta. Undra vad. . .

Nu är mina ägg klara.

Tjilivippen!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback