Fulvin ÄR gott.

Deppiga får alla vara speciellt om de lovar att vakna på bättre humör nästa dag och det är precis vad jag tänker göra. Jag tror bara jag blev utmattad av allt mitt tränande idag så bäst vore det nog om jag fick sova snart.

I morgon ska jag gå upp första gången jag vaknar, alltså så tidigt som möjligt, sen ska jag rida Nimrodd var tanken. Sen bär bilen mot Motala, hämta lite vin, åka in till Motala för att kanske rida en häst till för att sedan, bara eventuellt!, åka lite pulka med Martina och Chrille. Det gick ju så bra när Maria, jag och Sarah försökte sist så...
Sen kanske jag ska städa och försöka hinna gymma också. En späckad dag i veckan och jag känner mig redan stressad. En riktig stress-out!

Nejvars. Nu väntar sängen. Mitt huvud känns som deg, ungefär.

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback