"Gå-sen"?

Sjukt mysig kväll med alla vännerna. Synd att Tove och Beate inte var i stan så att de hade hakat. Då hade det nästan varit fulländat.

Men efter sjukt mycket mat, och ännu mer rester så gick vi totallös på efterrätten som var något i stil med det godaste jag ätit. Ungefär. Kiwi, mango, banan, hallon, blåbär, jordgubbar och apelsin i ugnen med riven vit choklad över. Seriöst. Helt hypergott med vaniljglass till. Bättre än blåbärspaj, eller hur, Evelina?

Många skulle upp och jobba i morgon och de som inte störs av det problemet stannade kvar och körde ännu mer Alias. Efter att ha mixat sönder lagen så jag egentligen inte vet vem som vann, men jag är säker på att jag vann majoriteten av alla gånger, så beslöt sig den tappra skaran bestående av mig, Maria, Martina och Sofia att städa upp hela kalaset och call:a it a night. Sen tog jag Bettan hem vid 12-snåret och nu ligger jag i min sköna, varma säng.

Tack alla mina fina vänner för kvällen. Nu får det inte dröja för lång tid tills nästa gång!

Ögonlocken väger typ jättetungt så nu ska jag släcka ner datorn.

P


Och bara förresten, så ni vet så är "gå-sen" ingenting som Martina vet vad det är. Men hon förklarar det som "en fågel, inte struts och sen inte nu". Ordet hon egentligen var ute efter var "gossen". Men det ordet var waaay to advanced för Martina. Annars var hon förvånadsvärt duktig på Alias. : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback