Gimme, gimme, gimme.

Gooood morrron, gooood morron.
En riktigt god morgon! Solen strålar jättefint idag! Det blir att gå en sväng i eftermiddag, det känner jag det.

Nu har jag och mitt sovsällskap för natten, tihi, ätit en romantisk frukost och tittat på Malou som verkade gå ut med att Kronprinsessan sk gifta sig i sommar. Vi fattade dock inte så mycket av det där . . .
En dusch på det och sen far vi vidare mot Motala via Vadstena för att lämna mina papper till Kicki så att jag kan börja jobba på riktigt! Naaajs.
Sen har vi lite ärenden att uträtta i Motala och efter det så ska vi till Eveflinet och baka massvis med bullar. Stora, saftiga bullar med mycket pärlsocker!

Ett, två, tre - ost!

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback