Göra "stan"

God morgon, goood morgon!

Idag var det Evelina som väckte mig igen. Nästan. Hon ringde tre minuter efter att jag hade vaknat så vi säger att hon väckte mig. Jag har i alla fall en sjukt bra anledning varför jag vaknade så sent idag, det är på grund av Sarah och Oscarsgalan. Jag tippar på att den kvinnan fortfarande sover djupt, spciellt om hon var uppe till slutet. Det hade inte jag varit eftersom det är röda mattan som är det mest spännande.

Nu ska jag snart hoppa i lite kläder, käka en snabb frukost och sen åker jag ner till Evelina som ska göra stan. Känns ju sådär. I kväll ska jag eventuelt köra Martina till Sissi Lilja som ska träna och kvällen spenderas hos pappa. Jag förväntar mig ett korsförhör när jag kommer hem och blir verkligen överlycklig om det inte skulle vara det pappa undrar mest över. Varför det är flaskavtryck i snön, varför det ligger popcorn i soffan och varför det står dricksglas typ överallt? Bastun, toan och kontoret. Meeen, som sagt. Jag har en bra förklaring!






Idag fyller dessutom den här år, alla grattis i världen till henne. Nu börjar man känna sig ung igen när folk drar iväg i åldrarna. ; )














Puss & off and go

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback