Håll andan!

Haaallå i stugan.

Hemkommen från gymmet, som var skitjobbigt men jag sprang hela 10 minuter på löpbandet, skitstolt är jag nu. Däremot gjorde foten väldigt ont så ja avslutade med att köra lite vikter, stretch på det och en lång dusch.

Jag har värsta rethostan dessutom och röken från rökelsen stinker i hela rummet. Den ger mig huvudvärk. Det var inget smart drag känner jag . . . 

I morgon har jag lust att äta en jättegod pastasallad på Ströget som jag har längtat efter vääldigt länge. Sarah, Malin, Hanna, Sofie, Evelina, Maria, Sofia eller Martina? Är det någon som känner sig träffad? Jaa, men jag finns på telefonen. Det vet ni. :)

Nu är det House!

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback