"Har du blivit nazist?"

Sarah hjälpte mig att uppdatera förut, vilken kanske syntes. Struntade i stor bokstav, mellanslag och alla andra viktigheter för att orka läsa en blogg. : )
Annars så blev semlorna som de blev. Ser mer ut som små baugetter. Kärleksmumsen blev däremot lika goda som de alltid blir när jag gör dem. Förutom när man har mindre än tre deciliter socker och testar ändå. Men... Ja, det funkade det med. Inte. . .
Efter att ha städat upp körde jag in dem till stan så att de kunde gå på systemet. Stor tjej det där. Sen åkte jag till gymmet. Same old, same old. Sprang tills fötterna började krampa och gymmade på det. Idag unnade jag mig dessutom lite elektrisk sol. Det var helt underbar skönt och någonting som jag verkligen behövde.

Nu har vi tittat på Så ska det låta och slutet på Let's dance. Det var sjut länge sedan jag satt hemma med familjen och tittade på tv. Helt stört länge sedan.

Nu ska jag försöka vila lite så att jag kommer i sovstämning.

P

Kommentarer
Postat av: sarah

skyll på min svensklärare....

2009-02-27 @ 22:10:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback