Harran 20 eller Exposed?

Med en droppande kran som jag inte orkar stänga av så ska jag straxt sluta mina ögon och vila.

Bäst idag var när Sofie säger:
- Krille?
Tre olika killar svarar:
- Ja?

Det fanns tydligt mer än en Krille.

Annars var det en rolig kväll under hel kontroll hela tiden. Mina fötter slapp undan stilettmassakern och Christopher räddade oss från de värsta av de värsta. Ibland är det bra att ha en lång kille med sig när man är ute.
Ni märker ju själva hur, i jämförelse med andra fylleinlägg, hur "nykter" jag är. Idag kan jag till och med stava rätt okej. Sarah, ser du det. Jag kan till och med stava rätt okej!

Nu gör halsen ont och ögonen skriker efter sömn så 03:29 förklarar jag denna dag avslutad.
P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback