Helt bortdomnad.

Tur att jag varit så produktiv idag när det gäller vardagen och bloggen för nu är jag verkligen heldöd. Nyss började det snurra i huvudet, men det kan likagärna berott på att jag läste en väldigt oorganiserad blogg. Vilket som.

I morgon kommer ca 10 tuffa chickor hem till mig och jag ska laga mat. Jag känner en viss vånda för det men det kommer nog bli bra. De som anmält sitt deltagande är Frida, Sofie, Sofia, Martina, Hanna, Anna, Malin, Maria och Stina har inte riktigt bestämt sig. Det kommer bli ett riktigt kackelgäng, det där. Det känner jag det. Pastasallad till huvudrätt och sen hittar jag nog på något riktigt smaskigt till efterrätt.

Som sagt, inte speciellt produktiv nu. Sängen nästa anhalt.

P

Och förresten, i morgon väntar en slödag i sängen fram tills det pirrar i tårna, då det börjar bli dags att gå upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback