Hon är ju inte nitton längre.

Och som vanligt mår man som man förtjänar dagen efter. Idag är det rätt lungt ändå. Hittills. Det snurrar i huvudet, såklart. Åh, herregud. . .
Känner lite vånda inför vad jag har lovat idag. Egentligen borde jag inte sitta här utan dra i mig en stadig frukost med mycket vatten. Men se det från den ljusa sidan. Porerna kanske absorberar vatten så jag slipper vätskebrist i simhallen i alla fall? Vad har jag gett mig in på? Åh, herregud.

Alltid lika roliga inlägg på fyllan och igår var det nog den knäppaste fyllan hittills. Jag kommer inte ihåg alls mycket från Hugo och bara lösa fragment från dess att jag kommer hem. Duschade, åt godis och mådde väl allmänt jävla bra?

Känner att jag behöver be Malin om ursäkt att jag ringde och väckte henne i natt. Men eftersom Sofie inte svarade så ringde jag Malin. Tänkte inte riktigt på att hon sov. Jag behövde ju tips och råd. Vem är inte bättre att prata med då om inte Systrarna Jelk. Malin i telefon och Stina som håller om en. 5 av 5 toasters.

Mina fötter gör sjukt ont idag. Måste bero på min vilda dans igår. Kommer inte ihåg i fall de spelade bara RnB men det... lär de väl ha gjort?

Nu ska jag börja mitt nya liv. Eller i morgon. För då är det den officiella "börja-det-nya-livet"-veckodagen. Måndag. Då ska det bli ändring på torpet!

Nu ska jag ragga en macka eller två. Hörs sen.

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback