Hoppas Gud hör bön!

Ny header i bloggen och lite nya textsnitt fräschade upp den med lite vårinspiration, som Sarah påpekade. Nästa gång ska jag ha en ny header i varje vecka beroende på vem som har varit snällast mot mig. Från vänster till höger, "snällast, snäll, mindre snäll". Skitbra.

Sängen är mitt nästa stopp idag känner jag. Först ska jag simma lite med mina fiskar. De som sedemera bor i mitt badkar där uppe. Lax och sik. Gert och Alva. Börjar dock bli något för trångt för dem, men det löser pappa med nya badkaret sen i vår.



Aa, men annars då. Trött efter gymmet idag. Lite sliten kanske till och med. Påpekade för Henke idag att mina muskler faktiskt börjar bli riktigt stora nu. Han skrattade åt mig. Jag vet inte varför.


Nu får jag skit från Sarah också för att jag inte läser Schulmans "jag ska ha barn och gillar att schteka"-blogg. Men palla. Känner inte för grupptrycket idag. Mitt grupptryck säger att jag ska lira sönder min gitarr nu för att sen ta med mig sminkborttagningen och gå upp och lägga mig. Inte läsa någon jobbig Bror Schulman-blogg. Nej, Sarah. Det får bli i morgon. Eller aldrig.

Sköt om er.

Gode Gud, låt inte mig drunkna i badkaret. Jag vill faktiskt leva i morgon också. Amen.

God natt!

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback