Hur många olika sätt finns det att säga "god natt" på?

Något jag glömde när jag var på Wallerska var att titta i alla de gamla fotoalbumen. Nästa gång jag är där ska jag övertala Tommy att få sno de kort som jag är med på. Tommy har väl inte alldeles för många år kvar där och det är ju bara vi kvar som kan minnas. Det vore en fin present, tycker jag.

En annan fin present vore ju om man fick tillbringa lite tid med någon man tycker om i helgen men det ser ut som att bli så, riktigt. Så i stället får jag väl försöka hitta någon singel-tjej att dela dagen med, delad glädje sägs ju vara dubbel glädje vilket jag tycker låter underbart. Jag funderar på att göra en hjärtformad hallonpaj av de hallonen jag fick utav Martina. Skulle inte det sitta fint?


Nu är det Scrubs och sen ska ögonen få vila.

P


P.s
Jag har en spyfluga på mitt rum. Mitt i vintern!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback