I'm just a broken hurted man

Nu har jag precis fönat håret och ska sätta på mig ett par strumpor sen är det off and go för lite jobb idag. Skönt att prata med lite nytt folk men speciellt skönt att få uppdatera Malin&Stina om allt skvaller. Ni bör inte ta illa upp, det är bara snälla saker som skvallras.

Innan ska ja också försöka köpa en stor godispåse för det tycker nämligen jag att jag är värd idag.

En annan sak som helt slog mig när jag tittade i spegeln förut var att fy bubblan var nöjd jag var med mig själv. Jag är glad idag och det ska ingen få förstöra. Jag skulle kunna säga att jag är riktigt lycklig till och med.
Sofie, hör du? Jag är riktigt lycklig!

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback