Innebandy nästa

Även om jag är helt slut i både kropp och huvud så känns allting så mycket lättare nu. Jag har inte grävt ner mig i någonting på bra många dagar nu och det ser ljust ut med jobbandet nu. Nu har jag både Folkets Hus/Park en gång i månaden och S:t Persskolan med vicket. Det är helt otroligt vad lite framtidsutsikter kan göra för motivationen och själen. Det är helt fantastiskt.

Något som också gör att man känner sig pigg och glad är vännerna. I går fick jag tillfälle att träffa nästan alla samtidigt, vilket inte händer allt för ofta. Mysigt var det i alla fall.

Nu ska jag, efter att Evelina övertalat mig att spela det här konstiga spelet, åka och hämta Martina sen ska vi åka till Östenssons och köpa godis och sen titta på Chrillemannen när han spelar innebandy. Jag hoppas veerkligen att det finns sötsaker för ögonen också att vila över, annars gör jag verkligen det här i onödan! : )

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback