Inte dä blekeste.

Antikrundan är nedslaget i vardagsrummet tillsammans med mig och min mamma. Det har alltid varit mitt favoritprogram, näst efter SATC då, men... Det går liksom inte jämföra två olika kult-program.

I morgon ska jag städa hela nedervåningen och Moa och Villes rum och vid lunch ska Henke och jag åka till stan och köpa födelsedagspresent till mormin som fyller på lördag.
På kvällen har Sarah och jag lite planer och eftersom det är alla hjärtans dag i morgon, yeeees, ni hörde rätt. Den officiella hjärtansdagen blev ju flyttad från förra helgen så numera firar man det helgen efter alla hjärtans dag. Yeepp. Så i trevligt sällskap med ett fint årgångsvin ska vi spexa till det lite, är tanken. Men vi får väl se. . ?

Nu ska jag ägna allt mitt fokus till Antikrundan!

P

Kommentarer
Postat av: Bea

Min granne är ju med i Antikrundan!! The young one.

2009-02-19 @ 21:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback