Jag tror det är en strålande morgon?

Men god morgon på er! Vad jag känner, utan att ha ens lyft mig ur sängen eller ens dragit upp rullgardinen, så är det en strålande morgon. Tji får väl säkert jag sen när jag går upp och det är snöstorm ute eller något i den stilen. Tråk-väder med andra ord.

Nej, men idag är planen i alla fall att plocka i ordning lite på mitt egna rum. Av någon anledning, okänd dock, ser det ut som ett smärre nedslag i bombform här. Det är kläder och diverse hygienartiklar överallt! Bort ska de och sen ska jag städa nedervåningen med fokus på toaletten. Det lät väl kul? Jag drar på lite musik så kommer det säkert gå också. Beroende på när jag är klar där så åker jag till gymmet. Jag ska hämta min pappa i Mjölby 17:15 så jag måste åka från Motala 16:40 ca, beroende på hur vädret ser ut.
Där har ni min dag. Nu tror jag att jag ska dra mig upp ur sängen.... Eller nej, jag har ju bloggkoll kvar att kolla igenom.

Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback