Jag vann precis en semla

Genom att bara stiga upp före Sarah idag, vilket inte var speciellt svårt, gav mig vinsten i vårt vad. Det innebär att Sarah nu är skyldig mig en semla. I min kalkylering igår infann sig inte förståndet att ta vilken annan delikatess som hellst, eftersom min mamma fyller år i helgen och bestämde sig för att bjuda på semlor till efterrätt. Men, jag vann i alla fall. Det är huvudsaken.

Nu är jag uppe och det är efter många om och men. Min säng var väldigt skön i morse. Nu ska jag äta lite frukost, sen ska jag googla recept åt Henke, packa väskan och åka till gymmet. Funderar starkt på enbart konditionsträning idag, det kommer jag ju verkligen inte hålla när jag väl är där men man kan ju låtsas i alla fall.

Frukosttimmen är slagen!

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback