Kvällning.

Men tjena, hallå. Det här var bruden som var bakis, ja. Som har spenderat halva dagen i simhallen och halva dagen i stallet, och runtskjutsandes på folk. Hon som inte vilat en blund på hela dagen, känns det som.
I kväll är det popcornen, som jag köpte förut, och jag som festar till det lite. Kl 21 började ju Beck också och eftersom jag är så dålig på att titta på film kan jag garantera er att jag inte sett denna. Eller det kanske jag har, men då har jag i vilket fall glömt vem mördaren är, så det gör ingenting.
Funkade bra att rida Bollta idag. Hon var relativt snäll om man jämförde med förra gången. Faktiskt.

Nu, som sagt, ska jag försjuka mig i tv:ns värld. Skönt ska det bli också.

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback