Lång, kola-dag.

Nu bubblar tröttheten över mig som ett brusande, stormigt hav. La mig just i sängen efter en visit på Donken tillsammans med Sarah och Ivana. Maten satt mitt i prick och så även sockerkicken. Vad hade Motala varit utan sitt McDonalds? Det är där man tillbringar annars väldigt ensamma kvällar i goda vänners sällskap.

Vi kom också på hur vi skulle lösa förfest-problemet på lördag. Eller jag kom på. Sarah och Ivana var dessutom på så det blir nog inga problem inte. Jaa, ni kan väl själva gissa? Denna gång bjuder jag däremot inte på popcorn som nästlar sig in under mattor, mellan dynor och ner bakom spisen. Alla får ta med sitt egna glas som de sjävla väljer vad de vill göra med under kvällen. Inga rekomendationer.

I morgon har vi planer på att baka semlor i alla fall. Jag vill vara klar innan mina småsyskon kommer hem, runt tre-snåret och innan det ska jag hunnit gymma. Fast tanken slog mig nyss att jag kan likagärna gymma vid fyra på eftermiddagen som på förmiddagen. Eller hur? Alltså blir det upp tidigt i morgon, inte göra ett skit fram tills att S & I kommer och sen gymma. Perfekt. För i morgon ska jag somna tidigt och det är med basta.

Nu är det snart Sex and the city och då ska jag vara skärpt, inte så trött som jag är nu. Alla vet vi ju hur mycket jag älskar Carrie. Min lilla Carrie-pie.

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback