Lilla Prestige 2009

Jag har fått en ny kalender. Eller, jag fick den för flera månader sedan men det är inte förän nu som jag känner mig i behov av en. Jag som har så mycket i mitt liv, just nu, alltså.
Men så är det. Hittills har jag skrivit upp mina 4 kommande jobbtider i februari, mars, april och maj på Folkets Hus. Även min "gå-vid-sidan-av"-dag på tisdag 09:30, att jag i morgon ska städa hos pappa, hämta pappa på tåget på torsdag och köra honom till jobbet på fredag. Och även att det är Club Exposed i helgen plus att Martina tävlar på söndagen. Och sist men inte minst att jag får lön den 27:e. Har ni något som ni tycker att jag borde komma ihåg kan ni lämna ett meddelande i kommentarsfältet.

Det var allt för mej. Hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback