Midnattskyss


Någon, nämner inga namn, gjorde helgen till en superhelg. Nämner man ingen hamnar ingen i klämmen, så en säger. Nästa gång ska vi bara se till att kvinnan håller sig borta från svartavinbärsbrännvinet så slipper hon nog sitta på toan större delen av kvällen. Vore ju roligare så, kan jag tycka.


Men mycket flashiga detaljer som kryper fram nu i efterhand i alla fall. Sånt man hade klarat sig utan och sånt som man kommer skratta gott åt resten av livet. Eller så länge man väljer att komma ihåg det i alla fall.

Nu tittar jag på Beck och hans granne är ju en helt undebar person. Såhär kommer jag jobba på skolan i fortsättningen!

"Kan du ta hand om Vilhelm en stund, bara en timma eller så?"
"Klart jag kan, passar ju skitbra, har precis hyrt en film!"
"Suveränt, tack grannen!"
"Motorsågsmassakern!!"

Ha'rä bra.

Kommentarer
Postat av: sarah

långt ifrån HELA kvällen linnea ;P hahahha, svartavinbär va inget som föll mi i smaken så att säga...

2009-02-23 @ 00:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback