Min tur idag, S på toan!

Jag som inte ville bjuda på mina Toffefee jag fick av Oskar är nu tvungen att bjuda laget runt. Inte sjysst.


Förövtigt sitter nu en viss S på toan och spyr. När jag kommer in hittar jag dock Oskar med en tesked halvvägs in i munne med rårörda lingon. Om någon kan förklara detta på ett bättre sätt än jag så vore jag mycket tacksam.
Svaret var nämligen:
Lingon botar fyllehicka!¨
Det är nog trotsallt bäst att återvända för att se till att huset inte
1. Brinner ner
2. Saboteras till grunden
3. Plockas ner i beståndsdelar

OBS att jag är relavtivt nykter!

P

Kommentarer
Postat av: - H*

- fin blogg !

2009-02-21 @ 00:49:09
URL: http://merei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback