Mystiskt frukostbesök

Efter natten i Stavlösa uppstod ett litet problem. Vissa sov kvar och vissa åkte hem. F som hade sin bil stående hos R var tvungen att åka dit. Av vilken anledning vet jag inte eftersom F var berusad upp till öronen. F fick dock Rs nycklar och spenderade natten i Rs säng. Rs familj har också en katt som R verkar rata över allt annat. På morgonen får R ett mms av F när han ligger och klappar katten i just Rs säng. Men... Sarah och jag diskuterar:

L i n n e a - säger:

Vad hade de pratat om vid frukost egentligen? Döm av förvåning när man kommer in och ska väcka sin blonda kortklippta son när en långhårig rock-kille ligger där?!

Sarah säger:

Haha, de hade varit lagom chockade! De hade övernattningsbesök med typ moster o gejjer

Sarah säger:

Lite förklaring behövdes

Sarah säger:

Haha

L i n n e a - säger:

Hahahaha

L i n n e a - säger:

Fyfan

L i n n e a - säger:

Jag skrattar så jag gör.

L i n n e a - säger:

Där

L i n n e a - säger:

Döööööööööt

L i n n e a - säger:

Dööör...

Lagom IQ-befriat men just nu världens samtalsämne. Galnare kväll och morgon går nog inte att hitta.

P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback