Någon har preparetat min mat!

Helt ovetande om vad Maria har gjort med mig har jag ägnat min natt åt många timmars god sömn men i morse fick jag reda på vad hon preparerat min kropp med. Jag kan säga att jag vaknade både lustigt och hastigt.
Tidigt i morse skickade nämligen Maria receptet på cesardressingen hon bjöd på i helgen när jag och Evelina var där. Jag höll på att svimma av, hör själva:
2,5 dl rapsolja
1 ägg
2-3 msk färskpressad citronsaft
0.5 msk dijonsenap
1 klyfta vitlök
1 msk vatten
0,5 krm salt och svartpeppar
och nu till det läskiga:
2 sardellfileer!

Som sagt. Jag var nära på att svimma. Jag har inte ätit fisk sedan jag gick i tvåan eller trean på grundskolan. Det sög.

Nu ska jag därför hitta ett recept på cesardressign utan fisk! Ingen fisk i min sallad i dag i alla fall!

P

Och god morgon förresten!

Kommentarer
Postat av: ewet

haha shit pommes asså! fisk o grejer. de kändes inte! men den va ju dögo!

2009-02-06 @ 13:43:04
URL: http://eeevelinan.blogg.se/
Postat av: Maria

Men vafaaaaaaan, det är ju pyttepyttelite. Tror inte ens att sardeller räknas som fisk, det är en krydda så lägg ner.

2009-02-06 @ 16:00:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback