Nimrodd

En tom sida i bloggen skapar inte direkt möjlighet till fantasi. Tråkigt inlägg det här kommer bli, det känner jag redan nu.

Men, struntsak samma.
Jag funderar på att ta min Gamla Bosson in till Vadstena och köpa ett paket jäst eller så. Då kan jag sysselsätta mig med att baka lite idag. Okej. Bullarna tog slut förra veckan, så jag är så illa tvungen. . .

Fick ett sms av Anna precis, inte Anna Fest, utan Anna. Hon är i Sälen men hennes gamle veteran Nimrodd står hemma utan vidare sysselsättning. Nimrodd och jag skördade framgång åren 2005-2006 och jag har många rosetter från den tiden. Nimrodd och jag var oslagbara, på vår nivå. : ) Det ska bli kul så jag tar nog sparken bort till Öhman senare och tar en svängom med honom i snön. Skulle vara ännu skönare om solen bestämde sig för att hänga på.

Nu ska jag ut och pulsa i snön. Mysigt!

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback