Omröstning

Under tiden som Hanna bara legat på soffan med sitt invalida knä så har jag fejat runt här hemma. 200 kr rakt ner i fickan och lite motion på det. Nu glänser hela huset igen. Thanks to me.

Nu funderar jag på i fall jag ska göra pannkakorna jag pratat om hela dagen, tvätta av golvet där ute en sista gång eller åka till Skänninge och sen åka till Sofie.

Vi kör en omröstning.
Alla som skriver en 1:a som kommentar vill att jag ska göra pannkakor
Alla som skriver en 2:a tycker jag ska tvätta av golvet
Alla som skriver en 3:a tycker jag ska åka till Skänninge och sen till Sofie.
Flest antal röster vinner.

Hö - hö.

:)

P


Kommentarer
Postat av: hank.

2

2009-02-05 @ 13:30:17
URL: http://hannaevaerikanilsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag tycker du ska tvätta golvet... En 2:a alltså.

2009-02-05 @ 13:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback