Postordersbarn.

Simhallen var toppen! Typ. Bara alla barn som stör mig så sjukt.
Jag ska inte ha barn såvida man inte kan beställa dem via postorder så de dimper ner i brevinkastet en vecka senare. Det ska finnas många olika alternativ att välja på. Mulliga, korta, blonda, brunetter, killar, tjejer. Men jag ska i alla fall ha en unge som är inne i "kan-själv"-stadiet som man slipper göra någoting. Jag vet att Sofie håller med mig.

Nu ska jag svida om, packa ryktborstar och hämta Märta sen åker Marrelito, jag och Märta till Nyckelby och rider lite. Kul. Trött är jag.

Nu provar Marre allt mitt smink! Nu ska vi verkligen stänga igen fabriken och jobba vidare.


P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback