Röjfest times 100, slut citat.

Även om jag trodde att torsdagen skulle gå översnabbt bara för att man längtade så mycket  efter fredagen så har den verkligen segat sig förbi i den mest extrema snigelhastighet. Typiskt att det alltid ska vara så när man väntar på något gott, eller hur är det?

Dagen har spenderats hemma såväl som i bilen samt i sporthallen. Gymmet idag kändes överflödigt. Jag orkade ingenting och hade bara väldigt mycket träningsvärk. Men, se det från den ljusa sidan. Nu har jag en ledig gymdag i helgen att se fram emot.
Åkte och hämtade min papo sen i Mjölby eftersom hans bil är inne på omlackering. Pappa har haft lite otur nu i början på året när någon klåpare bestämde sig för att dra nyckeln längst hela sidan på den silvriga volvon. Inte snällt. Så därför måste jag även köra in honom till Linköping och lackeringsfirman i morgonbitti och just eftersom jag då befinner mig i Linköping tänkte jag svänga förbi Scorett och se vad de hade att erbjuda mitt 400 kr presentkort. Det ser jag fram emot. Som tack för att jag kör runt på min far fick jag en full tank i Bettan. Snäll pappa, det där.

Under kvällen har jag lagat mat och läst Corren. Alltså, jag har inte gjort något speciellt. Jag funderar dock på att slänga mig i badkaret ganska snart och jobba på det där även kallat "stubb" på benen. Stubb är också en synonym för "vildväxt djungel". Det kanske passar fint inför fredagens festligheter.

Vi får se hur det blir med det.

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback